10 טיפים לשיער בריא ושופע

כולן רוצות שיער בריא ושופע.

השיער הוא המסגרת לפנים, הכתר של האישה, וכמובן שהשיער משפיע על התדמית והמראה ועל ההרגשה שלנו כשאנחנו יוצאות מהבית. נשים משקיעות הרבה זמן וכסף בטיפוח השיער ובטיפול בנשירת שיער ומוטרדות יותר משיער הנראה רע.

אז לפניכן 10 טיפים- כיצד להפוך את השיער לבריא יותר:

1. ישנה חשיבות מרבית לניקיון עור הקרקפת, לא לפחד מהחפיפה (זה לא גורם לנשירת שיער!).
2. בחפיפה יש להימנע משפשוף מסיבי של השיער המוביל לפגיעה בשלמות השערה,לשבירתה ולנשירה.
3. עדיף לחפוף במים פושרים ולהשתמש במסכה מותאמת לשיער להחדרה של לחות והזנה.
4. לאחר החפיפה יש להימנע מסחיטת השיער ומסירוק אגרסיבי מדי. מומלץ לייבש את השיער בטפיחות קלות עם מגבת ולהתיר בעדינות כדי למנוע שבירה ונשירה של השיער.
5. את השיער מומלץ לסרק בעודו יבש, כלומר לפני החפיפה. סירוק שיער רטוב ומלא קשרים יוביל ליצירת קשרים נוספים וכמו כן עלול לגרום לשבירת ונשירת השיער.
6. לא מומלץ למתוח את השיער הדוק מדי, ולא כדאי לישון עם שיער אסוף בחוזקה.
7. התעמלות לקרקפת ע"י עיסוי יום יומי למשך מס' דקות מומלצת לשיפור זרימת הדם,שיפור ההזנה לשורשי השיער, מניעת נשירה ועידוד צמיחה חדשה של שערות.
8. את תנועות העיסוי חשוב לבצע לאורך כל הקרקפת: מהעורף אל הקודקוד ומהאוזניים ואל מרכז הראש.
9. חשוב להשתמש אך ורק בצבעים לשיער שאינם פוגעים בבריאות השיער או בעור הקרקפת.
10. מומלץ להשתמש בצבעים לשיער ללא אמוניה, למניעת ייבוש השערה ושבירתה.

 טיפ נוסף: מומלץ לשקול הוספת ויטמינים לשיער במידת הצורך.

ובמידה והנך סובלת מבעיה או משינוי בשיערך, גשי לטריקולוג - מומחה באבחון בעיות עור הקרקפת והשיער, לבדיקה מקצועית וקבלת הנחיות מדויקות לטיפול,למניעת נזק מצטבר ודילול השיער

נשירת שיער אצל נשים